קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל הינה שיטת קידום נוספת לקידום האורגני (לא ממומן), הקידום הממומן מסייע להגיע לתוצאות בטווח זמן קצר יותר כשהוא פחות תלוי באולגריתמים של גוגל ולמעשה תלוי הרבה יותר בסכומי הקידום המושקעים ואיכות פילוח הקהל.

פילוח קהל נכון, כזה שיתבצע על ידי אדם שמתמחה ויודע לבדוק את כמות החיפושים החודשית של מילות המפתח (חשוב להתאים את נפחי החיפוש לתקציב שלכם) ולדעת אילו מילות מפתח לבחור ואילו לא להכניס לקמפיין גם אם הן מילות מפתח חשובות ו”קורצות” לבעל העסק.

זו  שיטה יעילה לפרסום באינטרנט, הדרך הינה למעשה אסטרטגייה של “חיפושים” בזמן  שהמאפיין החשוב ביותר לפרסום זה היא היכולת להיחשף ולשלם בעבור קליקים  לאתר ע”י לקוחות פוטנציאלים, המחפשים את המוצר שיש לכם ברגע נתון, זהו כלי עוצמתי ומוצלח לטווחים הקצרים, פרסום בגוגל Adwards .יכול להניב תוצאות כבר מהיום הראשון, זה היתרון המובהק שלו, פרסום ממומן שמבוצע נכון ובאופן מקצועי על ידי אדם מנוסה יכול להניב ROI (החזר השקעה) חיובי גבוה ומשתלם מאד לבעל העסק, בקידום ממומן בגוגל (בשונה מקידום אורגני) אין חובה כלל לאתר וניתן לכוון את הלקוחות לעמוד נחיתה או מכירה ישירה, היתרון של PPC הוא שהלקוח מחפש בזמן אמת את המוצר וברוב המקרים הוא יבצע רכישה, כאן למעשה מתחילה התחרות העיקרית: אצל מי הוא ירכוש.

שיחות מקדימות עם בעל העסק והכנת תכנית עבודה מדוייקת המתכננת קהלי יעד ומילות מפתח הם צעדים שאי אפשר לקיים קמפיין בלעדיהם, בעל העסק תמיד יכיר את אופי לקוחותיו יותר טוב מכל מקדם מוצלח ומנוסה ככל שיהיה, האפשרויות של קידום ממומן בגוגל נותנות לנו כלים לנתח בטווח היחסית מיידי קמפיינים ואחוזי הצלחה, ולבדוק ולקבל תשובה ממוקדת מה עבד בקמפיין ומה עבד פחות, אילו מילים הוקלקו ואילו לא, ועוד מגוון תוצאות ואנליזות שרק עוזרות וממקדות את האפקטיביות בכל קמפיין וקמפיין.

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל הינה שיטת קידום נוספת לקידום האורגני (לא ממומן), הקידום הממומן מסייע להגיע לתוצאות בטווח זמן קצר יותר כשהוא פחות תלוי באולגריתמים של גוגל ולמעשה תלוי הרבה יותר בסכומי הקידום המושקעים ואיכות פילוח הקהל.

פילוח קהל נכון, כזה שיתבצע על ידי אדם שמתמחה ויודע לבדוק את כמות החיפושים החודשית של מילות המפתח (חשוב להתאים את נפחי החיפוש לתקציב שלכם) ולדעת אילו מילות מפתח לבחור ואילו לא להכניס לקמפיין גם אם הן מילות מפתח חשובות ו”קורצות” לבעל העסק.

זו  שיטה יעילה לפרסום באינטרנט, הדרך הינה למעשה אסטרטגייה של “חיפושים” בזמן  שהמאפיין החשוב ביותר לפרסום זה היא היכולת להיחשף ולשלם בעבור קליקים  לאתר ע”י לקוחות פוטנציאלים, המחפשים את המוצר שיש לכם ברגע נתון, זהו כלי עוצמתי ומוצלח לטווחים הקצרים, פרסום בגוגל Adwards .יכול להניב תוצאות כבר מהיום הראשון, זה היתרון המובהק שלו, פרסום ממומן שמבוצע נכון ובאופן מקצועי על ידי אדם מנוסה יכול להניב ROI (החזר השקעה) חיובי גבוה ומשתלם מאד לבעל העסק, בקידום ממומן בגוגל (בשונה מקידום אורגני) אין חובה כלל לאתר וניתן לכוון את הלקוחות לעמוד נחיתה או מכירה ישירה, היתרון של PPC הוא שהלקוח מחפש בזמן אמת את המוצר וברוב המקרים הוא יבצע רכישה, כאן למעשה מתחילה התחרות העיקרית: אצל מי הוא ירכוש.

שיחות מקדימות עם בעל העסק והכנת תכנית עבודה מדוייקת המתכננת קהלי יעד ומילות מפתח הם צעדים שאי אפשר לקיים קמפיין בלעדיהם, בעל העסק תמיד יכיר את אופי לקוחותיו יותר טוב מכל מקדם מוצלח ומנוסה ככל שיהיה, האפשרויות של קידום ממומן בגוגל נותנות לנו כלים לנתח בטווח היחסית מיידי קמפיינים ואחוזי הצלחה, ולבדוק ולקבל תשובה ממוקדת מה עבד בקמפיין ומה עבד פחות, אילו מילים הוקלקו ואילו לא, ועוד מגוון תוצאות ואנליזות שרק עוזרות וממקדות את האפקטיביות בכל קמפיין וקמפיין.

סגירת תפריט
Call Now Button