שיווק באינטרנט
עסקים רבים ובמיוחד עסקים ותיקים בעלי אופי משפחתי יותר, לא תמיד מודעים לחשיבות וכפועל יוצא למגוון היכולות והפלטפורמות ששיווק באינטרנט יכול לספק ולהציע.
בהרבה מקרים אנו מופתעים למצוא עסקים שקיימים שנים רבות, עם פעילות עסקית חיובית והצלחה אך ללא אתר אינטרנט וללא עמוד פייסבוק עסקי ו/או אינסטגרם.
זה יכול להגיע מחוסר ידע על התחום והמערכת, מחוסר אמון בבלתי נודע, או במקרים לא מעטים פשוט מחוסר זמן.
עסק קטן שמעסיק מספר מועט של עובדים או במקרים רבים עובד אחד, לא תמיד מצליח להקצות זמן לשיווק אינטרנטי ובהרבה מקרים מעדיף שהעובד פשוט.. יעבוד בעבודה הנכנסת מאשר ישקיע זמן רב בנסיונות קידום ופילוחי קהל ברשת.
הבעיה מתחילה כשמתחילים להבין ולהפנים שגם אותו עסק, מצליח ככל שיהיה, לא חי ועובד בוואקום, משמע יש לו מתחרים לא מעטים, והמתחרים האלו נמצאים בתוך מערכת השיווק האינטרנטית בניגוד אליו, מפתחים אסטרטגיות ומרחיבים קהלי יעד בזמן שהם פונים עוד ועוד ללקוחות פוטנציאלים, חלקם לקוחות של אותו עסק עצמו.
ולמעשה “לוקחים” לקוחות מעסקים שעדיין לא נכנסו ל”מגרש האינטרנטי” ומעבירים אותם אט אט אליהם.
השנה היא 2019, על פי דעתנו המקצועית כל עסק שיש לו שאיפות רציניות להתקדם ולגדול חייב הן עמוד פייסבוק עסקי פעיל ומקודם והן אתר אינטרנט רספונסיבי (מותאם לנייד) וכזה שמקודם דרך קבע בגוגל, ניתן להתווכח על היעילות של קידום אורגני מול קידום ממומן, אך אי אפשר להתעלם מהחיוניות של קידום כלשהוא, ושוב: תמיד לחשוב מה המתחרים עושים, כמה כסף הם משקיעים? כמה זמן הם כבר משווקים באינטרנט? תמיד לחשוב להיות צעד אחד לפניהם, ובמידה וזה לא ניתן: לפחות ליישר עמם קו ולא להגרר מאחור כעסק אנרכוניסטי ומיושן שמסרב להתאים את עצמו ואת פעילותו וקידומו לתקופה והלך הרוח המוביל אותה.
השיווק באינטרנט של היום הוא “שיווק הרחוב” של פעם, הוא מחליף בהצלחה את הפליירים בתיבות הדואר, את שיחות הטלמרקטינג המיותרות והמציקות, את המודעות במקומונים והפוסטרים בלוחות המודעות העירוניים, האם תצטרפו לתהליך שמתחדש ומתקדם מדי יום או תשארו מאחור ללקט את שארית הלקוחות? ההחלטה בידיים שלכם, אנחנו כאן רק כדי להמליץ.
שיווק באינטרנט
עסקים רבים ובמיוחד עסקים ותיקים בעלי אופי משפחתי יותר, לא תמיד מודעים לחשיבות וכפועל יוצא למגוון היכולות והפלטפורמות ששיווק באינטרנט יכול לספק ולהציע.
בהרבה מקרים אנו מופתעים למצוא עסקים שקיימים שנים רבות, עם פעילות עסקית חיובית והצלחה אך ללא אתר אינטרנט וללא עמוד פייסבוק עסקי ו/או אינסטגרם.
זה יכול להגיע מחוסר ידע על התחום והמערכת, מחוסר אמון בבלתי נודע, או במקרים לא מעטים פשוט מחוסר זמן.
עסק קטן שמעסיק מספר מועט של עובדים או במקרים רבים עובד אחד, לא תמיד מצליח להקצות זמן לשיווק אינטרנטי ובהרבה מקרים מעדיף שהעובד פשוט.. יעבוד בעבודה הנכנסת מאשר ישקיע זמן רב בנסיונות קידום ופילוחי קהל ברשת.
הבעיה מתחילה כשמתחילים להבין ולהפנים שגם אותו עסק, מצליח ככל שיהיה, לא חי ועובד בוואקום, משמע יש לו מתחרים לא מעטים, והמתחרים האלו נמצאים בתוך מערכת השיווק האינטרנטית בניגוד אליו, מפתחים אסטרטגיות ומרחיבים קהלי יעד בזמן שהם פונים עוד ועוד ללקוחות פוטנציאלים, חלקם לקוחות של אותו עסק עצמו.
ולמעשה “לוקחים” לקוחות מעסקים שעדיין לא נכנסו ל”מגרש האינטרנטי” ומעבירים אותם אט אט אליהם.
השנה היא 2019, על פי דעתנו המקצועית כל עסק שיש לו שאיפות רציניות להתקדם ולגדול חייב הן עמוד פייסבוק עסקי פעיל ומקודם והן אתר אינטרנט רספונסיבי (מותאם לנייד) וכזה שמקודם דרך קבע בגוגל, ניתן להתווכח על היעילות של קידום אורגני מול קידום ממומן, אך אי אפשר להתעלם מהחיוניות של קידום כלשהוא, ושוב: תמיד לחשוב מה המתחרים עושים, כמה כסף הם משקיעים? כמה זמן הם כבר משווקים באינטרנט? תמיד לחשוב להיות צעד אחד לפניהם, ובמידה וזה לא ניתן: לפחות ליישר עמם קו ולא להגרר מאחור כעסק אנרכוניסטי ומיושן שמסרב להתאים את עצמו ואת פעילותו וקידומו לתקופה והלך הרוח המוביל אותה.
השיווק באינטרנט של היום הוא “שיווק הרחוב” של פעם, הוא מחליף בהצלחה את הפליירים בתיבות הדואר, את שיחות הטלמרקטינג המיותרות והמציקות, את המודעות במקומונים והפוסטרים בלוחות המודעות העירוניים, האם תצטרפו לתהליך שמתחדש ומתקדם מדי יום או תשארו מאחור ללקט את שארית הלקוחות? ההחלטה בידיים שלכם, אנחנו כאן רק כדי להמליץ.