" />

שיווק בפייסבוק

ידוע כי חלק נרחב באוכלוסייה (מעל 70 אחוז בישראל) מבלה בכל יום לפחות שעתיים בפייסבוק, זו כמות עצומה של לקוחות וכמות עצומה של זמן וזה מהווה “בריכת דגים” מלאה ומה שנותר זה להכניס את הרשת, אך רגע ! מאות או אלפי “דייגים” זורקים כרגע ממש רשתות שיווק לבריכה הוירטואלית הזו ומתחרים על אותם הלקוחות ממש, אז איך זה עובד? מה החשיבות?

עסק עם עמוד פייסבוק שמתנהלת בו פעילות בריאה יכול לשדרג את הקשר האישי שלו עם קהל לקוחותיו ולהרחיב את גודל הקהל, עמוד הפייסבוק העסקי הוא כלי לתקשר באופן ישיר עם הקהל שלך, לאפשר להם להגיב, לכתוב, לשאול, לשדרג ולבלות זמן בעמוד, וככל שהעמוד יספק לקהל שלו תכנים מעניינים יותר: עולה זמן השהייה שלהם בעמוד וככל שעולה זמן השהייה בעמוד עולה הסיכוי לרכישה ואינטרקציה עסקית עם הלקוח.

לא די להעלות תכנים שנושאים רק מסר שיווקי יבש ולצפות לפניות ולידים, המערכת כן מכילה את קהל המטרה אך “בשביל כבוד יש לעבוד” כלומר צריכים להתקיים מספר תנאים:

  1. מוצר שמוצע למכירה באופן ברור ובמחיר אטרקטיבי: נתקלנו בהמון בעלי עסקים שהעלו מכירות בפייסבוק ללא מחיר מוגדר או בצורה כזו שהמחיר מופיע בסוף הודעה ארוכה (שבינינו: אף אחד לא קורא) ולמעשה נחבא אל הכלים, המחיר צריך להיות ברור ואטרקטיבי.
  2. נראות נכונה: מוצר שמוצע במחיר טוב או כל פוסט מכירה או מודעת מכירה חייבת להכיל תמונה “מוכרת”, כזו שתתפוס את העין ותדרבן את הקונה להסתכל עליה או לבצע רכישה מיידית, הפרסום בפייסבוק מכוון ברובו למכירה מיידית ולכן יש לתמונה שנבחר אפקט מכריע בתוצאה הסופית.
  3. תקציב קידום שהולם את המטרה ואת נפח העסק והמכירה, ללא תקציב קידום המודעות שלנו או הפוסטים לא יגיעו כמעט לאף אחד, לא משנה מה יהיה המחיר שניתן ואיזו תמונה “מנצחת” נשים, ברוב הכמעט מוחלט של המקרים זה לא יהפוך לויראלי ללא תקציב קידום.
  4. מומלץ לבצע אסטרטגיה לטווח הארוך ולהחליט מראש על תקציב קידום חודשי לפרסום בפייסבוק, דבר שיקל על ניתוח התוצאות בהמשך.

השיווק בפייסבוק אינו מיועד רק לעסקים גדולים ובמקרים רבים דוקא עסקים ביתיים וקטנים מצליחים להגיע ללקוחות ולהפוך את מפעל החיים שלהם למצליח יותר הודות לשיטה זו, מומלץ להעזר במקדם פייסבוק מקצועי בעל נסיון.

שיווק בפייסבוק

ידוע כי חלק נרחב באוכלוסייה (מעל 70 אחוז בישראל) מבלה בכל יום לפחות שעתיים בפייסבוק, זו כמות עצומה של לקוחות וכמות עצומה של זמן וזה מהווה “בריכת דגים” מלאה ומה שנותר זה להכניס את הרשת, אך רגע ! מאות או אלפי “דייגים” זורקים כרגע ממש רשתות שיווק לבריכה הוירטואלית הזו ומתחרים על אותם הלקוחות ממש, אז איך זה עובד? מה החשיבות?

עסק עם עמוד פייסבוק שמתנהלת בו פעילות בריאה יכול לשדרג את הקשר האישי שלו עם קהל לקוחותיו ולהרחיב את גודל הקהל, עמוד הפייסבוק העסקי הוא כלי לתקשר באופן ישיר עם הקהל שלך, לאפשר להם להגיב, לכתוב, לשאול, לשדרג ולבלות זמן בעמוד, וככל שהעמוד יספק לקהל שלו תכנים מעניינים יותר: עולה זמן השהייה שלהם בעמוד וככל שעולה זמן השהייה בעמוד עולה הסיכוי לרכישה ואינטרקציה עסקית עם הלקוח.

לא די להעלות תכנים שנושאים רק מסר שיווקי יבש ולצפות לפניות ולידים, המערכת כן מכילה את קהל המטרה אך “בשביל כבוד יש לעבוד” כלומר צריכים להתקיים מספר תנאים:

  1. מוצר שמוצע למכירה באופן ברור ובמחיר אטרקטיבי: נתקלנו בהמון בעלי עסקים שהעלו מכירות בפייסבוק ללא מחיר מוגדר או בצורה כזו שהמחיר מופיע בסוף הודעה ארוכה (שבינינו: אף אחד לא קורא) ולמעשה נחבא אל הכלים, המחיר צריך להיות ברור ואטרקטיבי.
  2. נראות נכונה: מוצר שמוצע במחיר טוב או כל פוסט מכירה או מודעת מכירה חייבת להכיל תמונה “מוכרת”, כזו שתתפוס את העין ותדרבן את הקונה להסתכל עליה או לבצע רכישה מיידית, הפרסום בפייסבוק מכוון ברובו למכירה מיידית ולכן יש לתמונה שנבחר אפקט מכריע בתוצאה הסופית.
  3. תקציב קידום שהולם את המטרה ואת נפח העסק והמכירה, ללא תקציב קידום המודעות שלנו או הפוסטים לא יגיעו כמעט לאף אחד, לא משנה מה יהיה המחיר שניתן ואיזו תמונה “מנצחת” נשים, ברוב הכמעט מוחלט של המקרים זה לא יהפוך לויראלי ללא תקציב קידום.
  4. מומלץ לבצע אסטרטגיה לטווח הארוך ולהחליט מראש על תקציב קידום חודשי לפרסום בפייסבוק, דבר שיקל על ניתוח התוצאות בהמשך.

השיווק בפייסבוק אינו מיועד רק לעסקים גדולים ובמקרים רבים דוקא עסקים ביתיים וקטנים מצליחים להגיע ללקוחות ולהפוך את מפעל החיים שלהם למצליח יותר הודות לשיטה זו, מומלץ להעזר במקדם פייסבוק מקצועי בעל נסיון.

סגירת תפריט
 
×
×

עגלת קניות